onsdag, juli 18, 2012

Saker jag blir glad bara av att tänka på

Han. A. Han är så himla bra. Jag vet att jag är nykär och löjlig och jadajada, men han är det.
Det finns så många egenskaper hos honom som jag gillar. Och framförallt gillar jag att han vill vara med mig, dela med sig av sitt liv när vi är ifrån varandra och liksom göra mig till en del av hans liv.

Som ibland när jag plötsligt får mess där det står helt vardagliga triviala saker. Typ "Äter glass, det du!" eller nåt. Han vill liksom bara berätta, låta mig veta vad han gör. Och jag älskar det!
Eller som när vi var på festivalen och vi satt, bara han och jag, i tältöppningen, lyssnade på vårt vansinnigt bra blandband och drack whisky.
Trots att festivalen kryllade av vänner och andra människor så valde han att sitta med bara mig ett tag. Och dessutom hade vi skitskoj. Bara han och jag.

Sådant, sådana småsaker, betyder sinnessjukt mycket. Och det gör mig helt varm inombords. Jag är så glad att jag träffade honom. A.

Inga kommentarer: