tisdag, juli 03, 2012

Boyfriend fit

Jag somnade innan jobbet i dag. Alltså, jag började klockan två men gick upp vid tio och somnade halv tolv igen.
I alla fall däckade jag i en och en halv timme och drömde obehagligt.
Mina vänner från Karlstad sa inte att de skulle stanna en dag extra på Åland utan gjorde det i smyg, jag missade min kompis första uppträdande, mitt hem var ett museum där det hela tiden var folk som kom och gick. och så vidare och så vidare. Obehagligt och frustrerande ni vet. Vaknade av att tårarna rann längs mina kinder.

Kände mig därför riktigt låg när jag skulle börja jobba. Duschade och fick lite energi, lyssnade på ambient musik och blev lite gladare och sedan hittade jag A:s snygga blåa tröja som jag helt sonika stal och blev i och med det nästan helt glad igen.
Jag är enkel att roa, tydligen.

Inga kommentarer: