torsdag, juli 12, 2012

Bild-ba-da-boff

Åh vad mycket roligt det har hänt den senaste tiden. Här är ett urval, eller en bildbomb, eller kalla det vad ni vill.

Det började med att jag hade en vecka semester. Firade den med att ligga och jäsa i en hängmatta ...

... måla tånaglarna och vara ute på sjön med A.

Jag jäste på en supermysigt kafé.

Köpte nya lampor och gjorde i ordning lite här hemma.

En dag gick jag på vernissage också. Ville ha typ allt.

Så såg jag väldigt mycket på EM-fotbollen och gick på promenad i stan och hittade mysiga hus.

Plockade blommor också.

Så åt jag massa mat. En del grymt god, annan inte lika god.

Annan sinnessjukt god.

En dag firade jag en 25-åring!

En annan dag kom mina vänner från hemhem hit och mitt vardagsrum förvandlades till en stor sovsal och köket till ett ölhak.

Sedan åkte jag och mina kompisar och turistade på Åland. På vårt eget sätt.

Sedan började jag jobba igen och hängde med kollegor på pubquiz en dag och med sköna vänner en annan.

En kväll var jag uppe alldeles för länge och drack alldeles för många öl på en uteservering med tanke på att jag skulle jobba dagen efter. Men jag hade så himla svårt att slita mig från utsikten.
Sommar-Åland, åh vad det är härligt ändå!

Inga kommentarer: