onsdag, mars 24, 2010

Lite nytt i livet

Den här månaden är jag fattig. Av olika orsaker. Mest på grund av mycket festande och mycket shoppande. Men jag har behövt det.
I alla fall. Shoppandet har lett till massor med nya saker. Nya saker som jag gillar jättemycket. Nya skor, nya kläder och nya accessoarer. Främst halsband faktiskt.

I dag inviger jag till exempel det här halsbandet.

En liten liten miniväska från Cheap Monday. Superfin om du frågar mig.

Och i går, eller om det var i förrgår, hade jag det nya röda 80-talshalsbandet som jag smygvisat tidigare. DET gillar jag nog ännu mer.


Och ja, jag vet att det står gammal mat, högar med skit och vissna tulpaner på bordet. Go ahead och stör er om ni vill.

6 kommentarer:

Hanna sa...

Tok gillar väsk-halsbandet!

Matilda sa...

Jepp, det är superfint! =)

Mille sa...

Röstar på väskan, har själv velat ha ett sånt! (eller ett sånt stort med solbrillor, lite sammalika grej :p)

Matilda sa...

Mille: Haha, jag röstar på båda! ;P
Solbrillorna är också coola, såg dem dock inte när jag köpte väskan.

Linn sa...

Oh.my.fucking.god. Jag DÖR av hethet på väskhalsbandet!

Matilda sa...

Linn: Visst är det snyggt! Love it!