onsdag, januari 27, 2010

Tips från coachen

I dag lanserades hotmail med .se som ändelse.
Detta innebär att knappt några adresser är tagna - särskilt med tanke på att det blir officiellt först i morgon.

Så är du sugen på en mejladress med ditt namn eller något annat skoj är det nu du ska regga den! Gå bara in på hotmail.se och klicka på registrera och håll tummarna att adressen inte är upptagen ännu. I morgon lär det vara för sent.

Jag tog tillfället i akt och reggade två adresser. En med mitt förnamn.efternamn och en särskild för bloggen. Så vill ni (som inte har min vanliga mejladress) mejla mig är adressen självklart magkansla@hotmail.se. Fiffigt va?!


- Postad av Matilda via iPhone

5 kommentarer:

malin sa...

Tack för det! Nu har jag registrerat både mitt förnamn och tillt. :)

egoistiska egon sa...

vilket bra tips! taaaack!

anagoesbananas. sa...

awesome! :D äntligen fick jag in mina två nicknames ;D victory!

:D

Linda.E sa...

Tack! :) Känns ju lite bättre inför arbetsansökningar o.s.v.

Matilda sa...

Gött att kunna hjälpa! Själv tackar jag kollega F som tipsade mig! =)