måndag, januari 04, 2010

Mitt jobb är ganska varierande

Jaha. Då har jag gjort något jag hittills inte har gjort på arbetstid. Det vill säga: Hängt i romerska ringar. Uppochner.
”Jag kommer upp och kan hänga uppochner” sa jag kaxigt till fotograf J och fortsatte med ”kan du hänga knäveck i repstegen?”

Så var det med det. Allt blod i huvudet och en bild på spektaklet till morgondagens tidning.

Behöver ju fortfarande inte oroa mig för att folk ska känna igen mig från bilderna i tidningen. På den första bilden på mig själv som blond är jag oigenkännlig. Mest på grund av mitt tomatröda ansikte.
Den enda trösten är att fotograf J nästan såg liiite mer lidande ut än vad jag gjorde. Ha!

2 kommentarer:

Fia sa...

Ser fram emot att läsa tidningen=))

Matilda sa...

Haha, ja, jag har lagt upp bilden nu också. Så alla får se spektaklet. =)