tisdag, januari 05, 2010

Jag har fått massor med kommentarer

Photobucket
Kommentarerna på bilden i tidningen har fullkomligt haglat i dag.
En kollega hade till och med lagt bilden som sin skrivbordsbakgrund. En annan skickade den här bilden:
Photobucket
Det är han som maskat fotografen. Med bilden kom den här texten:
”Jag har förbättrat bilden en smula. Kom gärna med synpunkter.”

Så, så här snygg är jag. Gillar särskilt att örhängena pekar åt olika håll och att luggen ser ... mongo ut.

Man måste ju bjuda på sig själv. Det är mitt motto.

3 kommentarer:

Petra sa...

Du e alltid fin, även om du ibland är lite upp å ner... ;o)

Erica sa...

ja, du får tycka va du vill om örhängen o lugg o allt annat. Jag bara älskar den där bilden!!

Så det så =)

Matilda sa...

Petra: Haha, ja eller hur?! Men tack, vad snäll du är!

Erica: Ja, jag gillar den också faktiskt. Örhängena och luggen gör ju det hela lite roligare bara. =)