tisdag, januari 19, 2010

My baby boo


Jag orkar inte med något knussel just nu. Presenterar babyn precis som den är. En Iphone! Se så glad jag är!

Dessutom är jag jävligt trött, precis som efter en förlossning. Fast det är knappast Iphonen som gjort mig trött. Har knappt hunnit fingra på den i dag. Bara jobb jobb jobb och jobb. I morgon däremot. Då är det han och jag. And for ever.

Och just ja. En eloge till Egon som faktiskt gissade rätt! Damn it flicka, hur väl känner du mig genom bloggen egentligen?!

4 kommentarer:

Fia sa...

Grattis till bebisen!! Hahahaaa
Du ser väldigt lycklig ut mammma Matilda. Du blir nog en bra mamma=) "flin"

egoistiska egon sa...

Haha! Antagligen för att om jag skulle skaffa en baby skulle det vara en iphone. You and me liksom, skulle säkert kunna vara exakt samma person egentligen. Haha!

unique sa...

ja, då får man väl säga grattis... eller nåt

Matilda sa...

Fia: Haha! Jag blir (är) den bästa mamman! =)

Egon: Haha ja, du och jag, jag och du. Lite svårt att hålla skillnad på faktiskt! =)

Unique: Eller nåt? Klart du ska säga grattis! ;) Så tack.