tisdag, mars 03, 2015

Mat (eller så här intressanta inlägg blir det när hjärnan är fullt fokuserad på jobbet och inte har haft någon återhämtningstid i helgen)

En annan fördel med att veta att vi får bo på ett och samma ställe en längre tid framöver är att vi kan storhandla utan att riskera att behöva kånka på en massa mat. Så idag har jag proppat skafferiet fullt. Och kylen full.
Gud vad gött det känns. Och vad skönt det känns att jag vet att jag får lön och kan handla mat. Även om jag bara har kontrakt i en månad till tror jag att det där med jobb löser sig. Hittills verkar de nöjda i alla fall.

Och nej. Vi har fortfarande inte packat upp allt i lägenheten. Om ni nu undrade. Jag fattar inte när jag ska ha ork till det? Just nu är det bara en massa måsten som måste bockas av och prio ett var att handla mat. Hungrig orkar man nämligen inte göra nånting ändå.

Inga kommentarer: