fredag, mars 13, 2015

Joooobb. Helt otippat tema, va?

Bara 21 timmar kvar nu. Av 73,5. Yey! 
I övrigt kan jag säga att jag är helt slut på morgnarna och känner mig sjuk och huvudvärkig. Full med snor i bihålorna. Tar en tablett och åker till jobbet och voilà så är jag frisk. Varje kväll (natt) jag har kommit hem är jag superpigg och mår gött. Eller ja, så länge jag inte klantat mig på jobbet som jag gjorde en dag här i veckan. Då var jag ledsen och låg. 
Men idag har jag varit reporter och yeeee vad gött det är att göra nåt man kan. Det blir liksom färre fel då.
Jag kan också berätta att det här med att jobba kväll på tidning är grymt roligt. Det är som om allt blir lite mer avslappnat och det ges mer tid för skratt mellan allt allvar och all fokus.

För övrigt: Om ni väntar er att jag ska blogga om något annat än jobb den här veckan får ni vänta förgäves. Det är inte så mycket annat än just jobb som ryms i mitt liv just nu.

Inga kommentarer: