måndag, april 29, 2013

Jag kan också

Ibland känns det bara som jag framhäver mina dåliga sidor här. Gör narr av mig själv och skriver om saker jag inte är bra på, vad jag inte gör men borde gjort och så vidare.
Jag vill därför bara säga att jag är jävligt bra på vissa saker, så ni inte behöver tvivla. Så inte jag behöver tvivla.

Slänga ihop en middag av ingenting - expert på det! Hitta snygga loppisfynd att inreda lägenheten med. Handla mat, det är jag nog bäst på.
Och så är jag bra på att hålla massa info i huvudet och har också väldigt bra minne. Är rätt bra på de svenska skrivreglerna, även om det inte märks här. Och ofta har jag ett bra öga för vad som funkar layoutmässigt eller vad som är en bra bild.

Är väldigt bra på att få folk att snacka och känna sig bekväma också, vilket är en enorm fördel i jobbet. Och i livet.
Jag är visserligen väldigt lat, men när jag väl tar mig för saker gör jag det ordentligt. Inget hafsjobb. Jag är också en bra arbetare, hatar nämligen att inte ha något att göra under arbetstid så tar egna initiativ eller ber om mer jobb.
Och så är jag bra på att visa uppskattning till A, och ganska bra till mina vänner.

Oj, vad nyttigt det här var. Att fundera efter vad jag är bra på.
Känner mig faktiskt på ett mycket bättre humör. Fan, jag är inte så tokig ju, jag kan också.

2 kommentarer:

Man måste härma sa...

Heja!

Matilda sa...

Ja, heja heja!