måndag, februari 04, 2013

Ett år, hurra!


I dag är det ett år sedan.
Ett år sedan jag kom in på nattklubben och möttes av dig precis ovanför trappan.
Ett år sedan jag frågade om jag fick sätta upp ditt hår.
Ett år sedan jag frågade om du verkligen inte ville byta med mig och ha på dig min kjol i stället, allt för att få känna hur otroligt skön den var.
Ett år sedan vi bestämde oss för att ha efterfest.
Ett år sedan du spelade The Doors och Misfits på hög volym för mig.
Ett år sedan vi hamnade i soffan och bara pratade med varandra, så att de andra i rummet ledsnade och gick därifrån.
Ett år sedan våra läppar möttes för första gången.

Ett år. Grattis till mig och A som den här dagen för ett år sedan blev mer än bara vänner.
Fasen vilket bra år det har varit. Bästa!

2 kommentarer:

Erica sa...

Hurraaaa!!! Grattis till er!
...fast det nu då är 1 år och några dagar... ;-)

Matilda sa...

Ja hurra för oss! :)