torsdag, januari 03, 2013

Det värsta med nyår

Det värsta med nyår var inte att jag stod i toalettkö alternativt kissade precis när klockan slog tolv.
Det värsta med nyår var inte att jag i villan tappade ett av mina favoritörhängen.
Det värsta med nyår var inte att jag drack tre hot shots på raken och därmed knappt kunde stå på benen.
Det värsta med nyår var inte att jag på grund av ovanstående fick gå hem klockan halv två eftersom jag mådde dåligt.
Det värsta med nyår var heller inte att jag hade den sämsta musiksmaken och med allt våld skulle spela Shaa-Boom med R.O.C.K

Nej, det värsta med nyår var att jag tappade bort min försvarets hudsalva. Mitt läppsyl. Puts väck borta.
Jag vet inte riktigt hur jag ska överleva när apoteken på Åland inte säljer det.

3 kommentarer:

Mirijam sa...

Ge mig din adress så skickar jag ett till dig, så får du skicka något till mig som inte säljs på apoteken i sverige! Deal?

Mirijam sa...

mirijam.geyerhofer@gmail.com

Matilda sa...

Haha! Vilken bra deal! Jag mejlar dig i kväll.