fredag, juni 04, 2010

Är trött ända in i märgen

Fy fan vad mycket jag har att göra. Det känns stundtals som att jag får upp huvudet ovanför vattenytan bara för att konstatera att det där jäkla abborrgräset slingrar sig runt mina ben och drar ner mig igen. Under ytan. Om vi ska prata i metaforer alltså.

I går sov jag på soffan efter jobbet. Annars gnäller jag ganska mycket på pojkvännen som är lika trött som jag. Vi är dreamteam just nu, fast tvärtom.

Det enda positiva jag kan komma på är dock att hela redaktionen är fucked up vilket gör att jag får hysteriska och lätt psykotiska skrattanfall dagligen. Tillsammans mot vansinnet skanderar jag. Woho!

Fast, en till positiv grej finns det. Det är att jag lär vara ruskigt ruskigt billig i drift på lördag när jag ska dränka mig själv och mitt inre i alkohol. Alltid något.

Inga kommentarer: