tisdag, juni 05, 2007

Tur att man kan skratta i alla fall

Jag är helt fucked up. Skallen fungerar inte när det mitt i allt blivit 25 grader varmt och svettigt. Den kokade över eller något och har ännu inte återhämtat sig.

En sak fungerar fortfarande i alla fall - jag skrattar åt allt mellan himmel och jord. (Kanske det är en bieffekt till överkokningen... som sagt, jag vet inte, kan ju inte tänka.)

I alla fall.. hör på det här:

En baby är en mage med en högtalare i ena änden och ett utsläpp i den andra.
Jerry Lewis

Jävligt roligt i en överkokt skalle!



Edit: Fan va störd jag är. Det där citatet var ju inte alls roligt när jag läste det nu. Inte alls som när jag läste det första gången och fick en skrattattack. Överkokt sa jag va?

3 kommentarer:

mamaMill sa...

Ja, skrik och skitmaskin även kallat :P

johan hade 47.2 grader i solen hos sej idag. d e varmt :)

Matilda sa...

dramaqueen: 47,2 grader? Då måste termometern ha legat i solen en längre tid... Så varmt kan det inte vara... Då skulle man få blåsor bara man visade sig ute...

mamaMill sa...

ja, termometern sitter ju fast på väggen ute, så hela dan. men ja menade ju inte att det var lufttemperaturen heller :p