fredag, juni 08, 2007

Lugna puckar

Det ordnar sig. Det löser sig alltid.
I dag är nerverna nere på normal nivå. Har fått fnula lite, planerat lite, provat på lite och genast känns det bättre.
Det är ju ingen big deal, som jag har trott hela tiden. Jävligt skoj bara.
Och dessutom är jag ju aldrig aldrig ensam. Det finns ju en hel redaktion på plats som kan påminna mig, ge mig råd, hjälpa mig och vara mitt stöd. Och de vet ju att jag är färskare än färskast på posten.

I övrigt inget särskilt att förtälja. I går bytte jag kläder med några vänner, fick två par snygga byxor, en apsnygg tröja och två supersköna jumprar i stället för de där tråkiga kläderna som jag aldrig använde. En bra deal enligt mig!

I kväll blir det hemmalugnt med pojkvännen som åker bort i helgen. Kanske kommer kollega J med pojkvän på besök en kortis. Hon har aldrig varit där ute på landsbygden förut så de ska på sightseeing.
Lördag troligtvis grillkalas hos T och F, innan dess kanske leka med A.
Herregud, jag har ju nästan hela livet planerat... Unbelievable. Helt olikt mig. Jag har tydligen tagit på mig vuxenrollen redan inför nästa vecka.

Inga kommentarer: