söndag, juni 10, 2007

Härliga helg, ta aldrig slut

Det knarrar i huden på ryggen. Solbränna tror jag visst att det kallas. Näsan är härligt whiskeyröd och lyser ikapp med solen. Kinderna är rejält vindbitna och det luktar sol, hav och varmt om hela mig.

Tillbringade gårdagen och halva dagen på en skärgårdsö. Det var alldeles ljuvligt. Trots att bikinin hade lämnats hemma. Trots att jag gick i mitt linne hela dagen, därefter sov i det och gick i det en bra stund i dag. Trots att jag inte har borstat tänderna med annat än mina fingrar sen i går morse. Och trots att pojkvännen inte var med.
Då måste det vara underbart. Tack söta A och F!

Fredagen var också helt ljuvlig. J och pojkvän J var här. Vi käkade wienerbröd och åkte sen till bygget och inspekterade det. Därefter drog vi till restaurangen, åt gott och njöt av den underbara utsikten. Gick till och med upp i det gamla tornet för att se ordentligt. Milslångt.

Jag lever. Jag njuter. Jag älskar sommaren. Jag älskar livet. Kan det inte för alltid alltid vara så här? Lycka tror jag det kallas.

Inga kommentarer: