torsdag, maj 08, 2014

Sa jag att det regnar i dag också?

Orsaken till att jag inte skriver så mycket är för att jag bara skulle skriva gnällinlägg ändå. Typ om hur det där jävla snoret fortfarande hänger kvar i näsan, hur trött jag är, hur lite inspiration jag har, hur hängig jag känner mig och hur allt det där får mitt psyke att go bananas. De där trevliga tankarna om att vara värdelös, oälskad och i största allmänhet sämst, ni vet. Eller ja, om ni inte vet är jag den första att gratulera. För mig kommer de nämligen alltid som ett brev på posten när jag drar på mig en förkylning eller gått för länge med för lite sömn. Tvärtom psykosomatiskt alltså. Om kroppen är instabil blir psyket det också. Så jävla konstigt.
Hur som helst så går jag på ledigt efter i dag och jag kan sätta en miljon på att jag kommer att vakna sjuk i morgon. Lagen om alltings jävlighet och så vidare.

Inga kommentarer: