onsdag, mars 14, 2012

Vad jag gjorde

Jorå. Han lyckas fortfarande ge mig en spark i baken, trots att han inte finns i mitt liv längre. Så jag skurade duschkabinen, duschade, lagade mat och uppdaterade telefonen till senaste versionen.
Tack exet!

Vad jag däremot enbart har mig själv att tacka för, är att jag slog in fel pinkod på mobilen tre gånger. Klövröv. Måste ringa och få min puk-kod nu. Suck.
Förvånar mig att jag över huvud taget kan komma ihåg någon kod, om jag ska vara ärlig. Finns ju en orsak att jag jobbar med bokstäver och inte siffror.

4 kommentarer:

Linda E. sa...

men då borde du ju tänka alla dina koder i ord istället :)

Matilda sa...

Det borde jag ju. Ska bara komma på något smart system för det.
Har glömt mina bankkoder väldigt många gånger också, så något form av knep borde jag ju ta till.

Christel sa...

Haha. Vissa människor borde bli politiker, så som deras ord sätter griller i huvudet på en. ;)

Matilda sa...

Christel: Haha, han skulle funka som mental coach eller nåt i alla fall.