torsdag, juli 29, 2010

Förlåt

Jag vet, bloggandet just nu är uruselt. Jag skriver enbart inlägg från telefonen eller lägger upp dåliga mobilbilder. Oavsett så är det inte så mycket att hänga i granen.
Jag svarar knappt på kommentarer och gör jag det tar det tre fyra dar. Jag kommenterar heller knappt på andra bloggar eftersom det är så bökigt från telefonen.

Men ni behöver inte vara oroliga för mig för det. Jag mår alldeles utmärkt. Umgås med pojkvännen, mamma och pappa och härliga vänner i en skön blandning. Äter lamm på restaurang och går på konsert som gör en hög på endorfin.

Och på fredag åker jag hemhem och ska krama mina syskon, syskonbarn och underbara barndomskompisar tills de tycker att det gör ont.
Men sen, sen efter det. Då. Då kommer jag tillbaka till bloggen med full styrka igen.

2 kommentarer:

Linn sa...

Åh, passa på att ta det lugnt bara. Skit i internet. Internet finns kvar om en vecka eller så också.

Matilda sa...

Gött! Jag tar dig på orden!