onsdag, juli 14, 2010

Apskit och pungsvett

Fan. Är grinig och ledsen och arg. På samma gång.

1. Min baby, min Iphone, har fått spunk. Den visar något konstigt felmeddelande och sätter på sig när jag stänger av den.
Jag gråter floder. Jag är så himla ledsen. På riktigt alltså.
I dag tar jag med den till butiken och säger: ”hjälp!”

2. Gubbjävlar borde inte få köra bil. I morse var jag lite sen, kom ikapp en bil som körde typ prick 90 och när det var en raksträcka accelererade jag och påbörjade en omkörning.

Vad tror ni gubbjävlen gör då? Trampar gasen i botten!
Fan helvetes jävla idiot. Han körde i 130 bredvid mig och vände sig och flinade mot mig. Mina knogar vitnade ganska rejält kan jag säga.
Ska man inte underlätta i trafiken? Okej, jag skulle kört om för fort. Jag körde också för fort. Men att göra som han gör skapar han ju en skitfarlig situation som skulle kunnat lett till både det ena och andra. Jävla idiot rent ut sagt.

Jag struntade i att köra om och lade mig bakom honom igen. Med god marginal bakom. Vem fan vet vad han hade fått för sig annars? Rätt vad det är kanske han hade nitat mitt i allt så att jag skulle kört in i honom.
Som sagt gubbjävlar borde inte köra bil.

Inga kommentarer: