torsdag, april 22, 2010

Gotta love it

Jag har blivit kallad sexfixerad, fått höra könsord, blivit mobbad för mina nysningar, anklagats för att ha vanföreställningar. Jag har blivit omotiverat utskälld för att jag är smal, fått höra att jag jobbar på en cirkus, blivit retad för att jag inte blivit bjuden på lunch.

Jag har fått höra en kollegas utförliga beskrivning om hur det var när han var kass i magen och vad som hände när han hostade samtidigt, jag har fått höra en annan kollegas utförliga beskrivning om hur mycket träningsvärk han har och var den sitter.

Jag har blivit kallad fågelskådare (som ett skällsord), blivit mobbad via facebook med youtubeklipp på kycklingdansen i technoversion, diskuterat skillnaden mellan gott och äckligt kaffe. Jag har fått höra ordet skäggbiff minst fyra gånger.

Ja, också har jag skrivit några artiklar också.

En helt vanlig dag på jobbet alltså.

2 kommentarer:

Petter sa...

Vem hittade på Ollonfågeln? Inte jag. Snusk-Matilda

Matilda sa...

Haha. Men det var ju du som letade upp bilden på den. Jag bara döpte den.
Det är ju du som är Porr-Petter!