söndag, februari 01, 2009

Nu gick det upp ett ljus

Nu ska jag sluta tjata om mannen. Jag vet ju för fan vem han är.
Jag är dålig på att komma ihåg namn som jag sa. Det tog liksom en månad för att poletten skulle trilla ner.

Här har jag gått och irriterat mig på honom. Stört mig på hans kommentarer och undrat varför i hela fridens namn han vill vara min vän.
Nu skäms jag. Särskilt med tanke på det förra inlägget. Host harkel.

I november ungefär, vilket inte är särkilt länge sen, satt jag i fyllan och villan och pratade med honom i flera timmar. På en 40-årsfest. Vi pratade om tidningsbranschen och om det som han jobbar med.
Fan vad jag är dum.

Förlåt mannen. Ty jag visste inte vad jag gjorde.

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Oj då :) Nå en blockning mer eller mindre märks ingenstans..

Matilda sa...

Som tur är kunde man avblockera... Gjorde det när jag kom på vem han var. Jävla dumhuvud är vad jag är!