torsdag, december 20, 2007

Vägarna är minst sagt outgrundliga

Tittade på skoj på senaste månadens bloggstatistik och konstaterade att folk hittar hit på alla möjliga olika vis. En stor del via kära älskade google.
Sökorden var, ja vad kan man säga... varierande:

Vad heter jag längtar efter dig på tyska? - Kartoffeln, alles klar?
Toppmatad diskmaskin - Finns det sådana? Gud så opraktiskt.
Skinnkjol - Aldrig haft någon.
Perfekt kropp - Se ovan.
Kermit dammsugare - Åh! En sån vill jag också ha!
Jag knullar med min systerson - Sluta genast läsa min blogg!
Bli författare, plan ett år - Lycka till!
Förbannat trött på sin pojkvän, det kröp i varenda nerv, ut, ut, ut - Helt klart den längsta sökfrasen. Grattis.
Städa hela tiden - Nej, då har du hittat fel blogg.
Bajs - Håller med.

3 kommentarer:

mamaMill sa...

hihi, visste du inte att det fanns toppmatade maskiner? lustigkurre :P

mamaMill sa...

Oj, när jag läste igen såg jag att du mena DISK inte TVÄTT maskin :P jag håller med! vad knäppt..

Matilda sa...

Mille: Haha! Kanske personen också menade tvättmaskin?