torsdag, december 20, 2007

Ninanninna ... Dagens boktips

Ja, vad annat kan jag säga än: LÄS DEN!
Både pojkvännen och jag skrattade så att tårarna kom när vi läste den här boken under semestern. Hon är helt enkelt Den bästa med stort D på att formulera sig på bra och roliga sätt.

Skulle egentligen kunna välja huuuur många smakprov ur boken som helst men väljer i stället att slå upp den på måfå och bjuda på det som står:

Jag kommer på mig själv med att raka bikinilinjen för att jag ska på babysim. Vad är det med mig? Jag brukar aldrig raka bikinilinjen. Vem är det jag vill imponera på? Som om T skulle bry sig. Han har nog sett värre saker i dom där regionerna.
...
Väl på plats visar det sig vara ett riktigt lyckokast att jag rakade mig, för badfröken säger att om man har långt hår måste man ha det i tofs och det är ändå mer smärtsamt än rakning.

Briljant kvinna, hon där Annika Lantz. Läs också hennes blogg. Smart humor som jag älskar.
Ps. Nu är jag väl förtjänt av en plats i hennes fanclub?

5 kommentarer:

mamaMill sa...

Haha! :D Flätat kan man också köra, gjorde jag så gynekologen skulle se vad han gjorde där nere igår :P

Eller inte! Men den ska jag läsa, tack för tipset!

Anonym sa...

Jag har läst halva vid d här laget, o jäklar ja! Rolig så tusan =D

Matilda sa...

Mille: Flätat är hett! Riktigt hett.
Läs den!

Terez: Visst är den rolig! Jag skrattade högt!

mamaMill sa...

Kommer du den 5 föresten? Du fick mitt mess va? :D

Matilda sa...

Mille: Jag har inte fått något mess. När, var, hur?