torsdag, december 13, 2007

Jag är Dödens ängel

Så här på luciamorgonen sitter vi på redaktionen och pratar död. Thore Skogmans död.
Jag deklarerade stolt att jag skakat hand med honom.

P var mäkta imponerad:
– Oj, oj. Var ska det här sluta? Du har skakat hand med Thore Skogman och brutit arm med Svullo. Nu är båda döda. Kan du röra någon utan att skada dem?

Sen ångrade han sig och tyckte att jag var ett alldeles utmärkt vapen, Dödens ängel, som kunde skickas fram till personer som var mindre önskvärda. Som George W Bush. Och Lasse Berghagen.

Jag har redan skakat hand med Lasse Berghagen.
Shit!

3 kommentarer:

mamaMill sa...

ÄR SVULLO DÖD?! oops caps

Matilda sa...

Mille: Han har varit död i över ett år. Tog sorgligt nog livet av sig. Har du verkligen missat det?

mamaMill sa...

Nej usch :S