lördag, november 24, 2007

Spritvärk och danssår

Puh. Pust.
Livet är lite jobbigare än normalt just i dag. Det bultar och spelar fan mest hela tiden...
Min högerarm är så gott som förlamad. Vad jag har gjort? Det vet jag inte.
Tror att det kan vara alkoholen som har satt sig där och nu är på väg att värka ut ur kroppen. Är det normalt att ha så här ont efter att man supit?

Fötterna är misshandlade. Tårna röda och skrumpna, hälarna fulla med blåsor. Trampdynorna känns som tusen nålar. Tror aldrig jag har dansat så mycket, så länge och så osnyggt. Jag ägde för fan dansgolvet! Ha!

Kan jag få göra om det idag? Snälla?

3 kommentarer:

malin sa...

Du kan hänga med på vår julfest istället, den kommer att bli myyyhyyyhyyycket roligare ;)

mamaMill sa...

Är inte efter alla vilda fester man vill att den ska upprepa sej dagen efter :P

Matilda sa...

Malin: Jag kommer gärna. Industrispionage, som det kallas. Men roligare, nej det betvivlar jag verkligen. ÅTT är ju kända för sina rackarbajsarfester.

Mille: Få vilda fester är så sjukt roliga som fredagens. Gör om det när som helst!