tisdag, november 20, 2007

Om två veckor...

... har jag just borrat ned mina nakna fötter i den varma sanden. Solbrillorna sitter på näsan. Bläddrar i en bok, men kastar samtidigt ett öga på havet som skvalpar lugnande bara några meter ifrån mig.

Lutar huvudet bakåt, stryker bort en salt hårslinga ur ansiktet. Sträcker mig efter ölen som står i skuggan. Tar en stor klunk och njuter av livet.
Det största problemet i världen är var vi ska gå och äta ikväll. Och om det ska bli fisk eller kött.

Ahhhh.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fan säger du????!?!?!!! Vem, vart, hur?????

mamaMill sa...

Det är ingen som blir avis. Nope. NIcht! Nej aldrig, vi är hellre här.....

Tesa sa...

Jo vi är mycket hellre här.. Å sliter arslet av sig på jobbet.. å sen kurar inne med glögg!! ;)

mamaMill sa...

glögg på söndag!! do _not_ forget :D

Matilda sa...

Alexandra: Vem – jag och pojkvännen. Var – till Egypten. Hur – med flyg. =)

Mille: Ha, tror dig nästan. Jag är dock inte hellre här. Ahhh!

Tesa: Äsch, jag drack glögg igår redan. Hinner nog med det sen också!

Mille: Glömmer inte. I'll be there.

egoistiska egon sa...

lovely! det är du värd.

Matilda sa...

Egon: Tack vad du är snäll! Jag är tamigtusan värd det!