fredag, november 23, 2007

Bira bira bira bärs bärs bärs

Eh jo ja. Det vankas firmafest i kväll. Är redan laddad till tusen.
Stassen är utprovad, glöggen provsmakad, skorna ingådda och sångrösten uppsjungen och klar. Har nämligen en svag, eller ganska stark, aning om att det blir Kalåke i kväll. (Översättning: Karaoke)
Om inte annat lär det väl bli snapsvisor.

I övrigt ska jag försöka få den här dagen att gå så fort som möljigt. Utan besvär.
Får se hur det går. Har nämligen en ny parfym (eller nygammal egentligen) i dag. Och det vet man ju hur det kan gå. Folk kan ju bli som skogstokiga. Sitter faktiskt själv och blir lite småpilsk av min egen doft.

Och så har jag vaxat bort lurvet från benen inför utlandssemestern. Det är VERKLIGEN INTE att leka med. Nu fryser jag om smalbenen mest hela tiden. Attans. Jag som hade odlat inför permafrosten...

Så. Nu ska jag återgå till mitt störda liv. Adjöken.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var tusiken vad ni har fest hela tiden =) själv har jag inte festat sedan Juli, känns tryggt... men den 7 december ska d va julfest från Konnys firma. Ska se om jag lyckas få i mig någon alkohol

Matilda sa...

Alexandra: Dom säger det. Att vi festar mycket... Men det är väl bara sisådär fem fester om året. Och det är väl inte så mycket. Eller?

7 december. Skoj! Då är jag så gott som just nedflugen på Arlanda. Sup lugnt! =)

mamaMill sa...

FEM?!?! det är ju hur mkt som helst :P

hoppas du inte blir antastad i din nya parfym ikväll nu då ^^

Anonym sa...

Ha d så skoj ikväll. Njut av sång, dans o dryck! Sjung för mej med..:)
Fan vad jag älskar ÅTT:s personalfester.
Nåja, om några år kanske jag e ett bestående inslag...:)
Här sliter jag mitt hår för att bli godkänd i examensarbetet.
Kram!

Matilda sa...

Mille: Det kanske är ganska mycket... Och det gick bra med parfymen. Inga antastningar alls!

Marika: Jag glömde sjunga för dig, men dansade för dig i stället! Om några år ÄR du ett bestående inslag. Inga kansken.