torsdag, augusti 30, 2007

Suck

Det är synd om mig i dag. Varför vet jag inte riktigt. Jag bara vet att det är synd om mig.
Känner mig ledsen, håglös. Har ingen inspiration till att skriva artiklar. Ingen disciplin som får mig att trots allt skriva.

Skulle behöva en liter av jordens starkaste kaffe. Eller en riktig espresso. En god latte kanske?
Skulle behöva en låt som ger mig energi och får mig på gott humör. Skivorna jag har på jobbet är dock inget att lyssna på. Gratisprov på dåliga singlar, lokala förmågor som hemma i sitt rum spelat in en knastrig demo eller dansbandsartisten jag nyligen intervjuade.
Som att välja mellan pest eller kolera.

Så ni ser, det är synd om mig.

2 kommentarer:

Tesa sa...

Kolla på facebook.. Har dedikerat en låt där till dig!! så du ska bli lite glad å inte tycka så synd om dig själv! :)

Matilda sa...

Tesa: Haha! Tack. Den är ju rolig ju... Tackitack. Allt kändes genast bättre efter det!