lördag, september 06, 2014

I dag har jag ...

• I misstag satt mig på ett blött säte på pendeltåget och märkte det först precis innan jag skulle stiga av. Då var byxorna genomdränkta av det där blöta på sätet. Vill inte tänka på vad det kan ha varit, men lovar att jag skrubbade mig rejält på skinkorna när jag duschade. Vilket jag förstås gjorde på en gång när jag kom hem.
• Åkt 25 hållplatser med tunnelbanan enkel väg för att komma till vännerna på middag. Så gott och trevligt. Lätt värt det! Trots de 42 minuterna resan tog. Enkel väg. Kollade förstås typ tre gånger efter eventuella blöta fläckar innan jag satte mig på tunnelbanesätet.
• Kommit ihåg att ta bort luddet ur torktumlaren efter att jag tvättat i den gemensamma tvättstugan. Yey! Slipper därmed bli dödad den här gången. Inte för att jag blev det sist då jag (eller A som jag helst vill skylla på) glömde det, men jag vet ju hur arga de där torktumleluddslapparna brukar vara. Tvättade för övrigt byxorna som var marinerade i den där vätskan som jag inte vill tänka på.
• Tänkt tanken "JAG KAN HA SUTTIT I KISS" ungefär 700 gånger.

Inga kommentarer: