söndag, januari 19, 2014

Men annars hade jag en trevlig helg

Helvetesresa hem. Ryggont som börjar vid svanken och slutar vid axlarna. Hungrig och sedan äcklad av hamburgaren jag tryckte i mig i hungern. Får sura uppstötningar och ont i mellangärdet och anar att helgens slarvätande i kombo med alkohol gjort att magkatarren börjar komma tillbaka. Huvudvärk som känns som feber och ont i både hals och öron.
Full färja med skrikiga människor och full värme vilket gör alla övriga åkommor värre. Och så gungar det och svajar och jag är illamående. Så mycket att maten vill komma upp. Men jag kämpar emot.

På fast mark och bilen är en isbit. Skrapa rutor på ut- och insidan och slutligen slutligen parkera hemma och känna äntligen! Bara för att mötas av att en propp gått och typ allt i hela kylen och hela frysen är förstört.
Fy fan. Fy fan livet.

Inga kommentarer: