torsdag, januari 23, 2014

Annat jag har gjort

Det var evigheter sedan jag lade upp bilder, så här kommer en bildbomb från den senaste månaden.
Strax innan jul målade jag naglarna med något form av glitterlack. Blev hysteriskt och roligt.
Jag har blivit väckt av två hungriga katter.
Jag har målat. Och svurit över fastkladdade färgburkar.
Jag har ätit årets första semla. En liten en. Så liten att jag tog en till.
Jag såg solen en dag också. Precis när jag hade börjat tvivla på att den faktiskt fanns.
Jag har haft på mig den fina betongdiamanten jag fick i julklapp av A.
Jag har kollat på hockey och druckit varm oboy.
Jag har köpt en ny gossig filt och legat under den många många timmar redan.
Jag har pussats. Som här på nyårsafton.
Jag har spelat spel. Och vann inte. Skyller på att vi fick mycket svårare frågor än de andra lagen.
Jag har druckit fina och goda drinkar.
Jag har köpt nya vinterskor.
Och jag har varit på femtioårsfest. I blommig klänning, gullig håruppsättning och blomma i håret.

Det var väl det.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Gudars så snygga skor! Du vill inte avslöja varifrån de kommer? *ser bedjande ut*

Matilda sa...

Märket är Ten Points. Borde gå att köpa i vilken stad som helst alltså.