fredag, januari 24, 2014

Man ska ju bjuda på sig själv

Vi pratade på jobbet om att skicka sms till fel person. Chefredaktören hade nämligen skickat helgens shoppinglista till nyhetschefen i stället för till sin fru.
Och ja, jag kom förstås att tänka på det mest pinsamma felmesset jag har skickat till någon. Det skedde för ungefär en månad sedan när jag var på krogen men hellre ville gå hem.
Messet var menat till A men hamnade hos min vän. Min vän av manligt kön, kan tilläggas.

Var dock glad att jag skickade till honom och inte till ... ja chefredaktören till exempel.

5 kommentarer:

Hanna sa...

Haha! Tack för dagens skratt systrami!

Matilda sa...

Haha! Varsågod!

Singelbloggaren sa...

Hahaha... Ett starkt skäl till att mobiler borde ha alkolås!

Matilda sa...

Precis! Eller så borde man själv ha ätter vett än att skicka en viss typ av mess med alkohol i kroppen.

Matilda sa...

Bättre. Autocorrect blev ätter?