tisdag, september 05, 2006

Som ung på nytt

Helgen var den galnaste någonsin. Eller ja, den galnaste sedan jag var 18-19 i alla fall.
Det började lugnt med ett stillsamt 25-årskalas och slutade i dagar av "magsjuka".
Kom fram till att man inte är en ungdom längre. Jag pallar ju ingenting! Lite för mycket alkohol innanför skallbenet och jag avslöjade grejer jag inte borde avslöjat, jag pratade hejvilt med alla mäniskor om privata saker, jag skrek när jag pratade, skrattade högt hela tiden, trodde jag var bäst i världen och slutade hela kalaset med att kräkas. Ljuuuvligt! Suck!
I går hade jag ångest. Vågade knappt gå på stan i rädsla för att träffa på någon som jag pratat med och inte kom ihåg det. Vet redan att jag såg två personer från jobbet där som jag kom på att jag träffat först när de sa det... Ågren!

Jaja, sånt är livet.

Inga kommentarer: