söndag, februari 01, 2009

Med risk för att någon känner honom

Apropå den där jävla gubben som ville bli vän med mig på facebook. Jag ångrar mig så förbannat.
Hela jävla tiden håller han på och kommenterar på min sida. Skriver skitgrejer med smileys och skit. Vad fan vill han?

Ursäkta alla svordomar men jag är arg arg arg. Har raderat flera av hans jävla inlägg.
Grrrr. Jag känner dig inte! Sluta kommentera mina statusar med putslustiga kommentarer. Jag skiter i vad du tycker! Så låt mig vara. Tack.

Kan man radera vänner bara sådär? Jag är för snäll för att göra något sånt. Men något måste jag göra. Vill inte ens gå in på facebook längre eftersom han hela tiden hänger på min sida. Jävla skitgubbe.

Edit: Ha! Jag kan ställa in så han inte kan kommentera på min sida. Är det elakt?

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Nej, synd att du inte kan blocka idioten också ^^

Matilda sa...

Det kan man! Och avsäga sig vänskapen. Allt går på facebook! =)