tisdag, november 25, 2014

Lite ångest bara

Genomförandet av fet utvärdering av två veckors designarbete.
Tenta på lördag och inte ens halva kurslitteraturen läst.
Powerpointpresentation på torsdag och inte ordentligt genomgången ännu.
Viktiga brev som borde ha skickats för flera veckor sedan.
Diskberget.
Pengar som sinar och SL-kortet behöver fyllas på.
Vännen som fått baby som jag ännu inte haft möjlighet att hälsa på.
Parkeringsböter och fortfarande inte löst var jag ska ha min bil parkerad.
Dubbdäck och Hornsgatan med dubbdäcksförbud som typ enda utfartsväg.
Punka på bilen. Och var finns en bilverkstad? Och vad kostar ett nytt däck?
Flyttkartonger som är oupplockade.
Lägenheten i Mariehamn som borde sägas upp.
Vänner jag borde höra av mig till.
Räkningar som ligger på Åland och är obetalda.


Men annars är allt bra, tackar som frågar.

2 kommentarer:

AZ sa...

Vännen som precis har fått barn hälsar att du är så välkommen nästa vecka för då måste väl förkylningen vara borta :)
Vi väntar här!

Matilda sa...

❤️