tisdag, mars 04, 2014

Önskelista

Jag fyller år snart och har för en gång skull en önskelista. Önskar mig nämligen en del konkreta saker. Saker jag vill och behöver ha. Och som jag tänker köpa till mig själv om jag inte får dem. Typ det här:

• En pastamaskin.
• En häftapparat som är så där stark att man kan häfta i trä till exempel.
• Boken Sy! Urban Collection av Jenny Hellström.
• Lyxmat typ tryffel och sånt gött.
• Snygga vardagskläder. Gärna med en liten twist.
• Örhängen som känns 20-tal. Alltså sådana som typ de här med stora färgade stenar. Typ som de alltså.
• Boken Tio lektioner i matlagning av Lotta Lundgren.
• Nya skinnhandskar. Behöver ej vara äkta eftersom jag har en förmåga att tappa bort dem.
• Vad som helst till torpet. Praktiska grejer typ en grep eller en vedkorg eller bara snygga grejer som retrotallrikar eller så. Eller ja! Presentkort på Byggvaruhuset tas också tacksamt emot. Lär bli stamkund där så småningom.

Det var väl det. Tack på förhand och så vidare.
Hehe.

Inga kommentarer: