onsdag, mars 19, 2014

19 mars

För ett tag sedan laddade jag ner appen Timehop till min mobil. Måste säga att det var ett väldigt smart drag, för jäklar vad roligt det är att titta på bilder och läsa vad man skrev för ett, två, tre eller fyra år sedan. Det som slår mig är 1) att jag skrev väldigt väldigt mycket mer på Facebook för tre år sedan än jag gör i dag, 2) att jag var väldigt flitig på Twitter för två år sedan och 3) att jag var roligare förr. Vad hände?

Hur som helst. Nu till den roliga slumpen som jag upptäckte i dag. I morse tog jag nämligen på mig mina svalörhängen som jag inte har på mig särskilt ofta och nu inte haft på evighetersevighet. Och som av en slump hade jag dem på mig för exakt två år sedan också. Se på fan.

Jag kan också berätta att jag för ett år sedan var på väg till Sverige för att sova en natt i Stockholm innan jag skulle hoppa på flyget till Lissabon. Åååå vad jag hade önskat att jag kunde timewarpat mig tillbaks dit.

Inga kommentarer: