måndag, december 09, 2013

Ledig, jobb och vinterskor

Det här med internet är inte direkt högprioriterat när jag är ledig. Som synes. I stället har det varit tv-spel, slappande, lite städande, vindrickande, spontanbesök inklusive övernattning hos oss och ni vet allt sånt där vanligt som man gör för att fördriva tiden. Riktigt skönt. I synnerhet när jag precis konstaterade att jag är ledig en enda dag innan jag går på julledigt nästa torsdag. Och ska vara nyhetschef tre av de dagarna.
Kommer att funka så länge jag kommer ihåg att gå och lägga mig vid tiotiden på kvällarna. Önska mig lycka till. I natt till exempel somnade jag först vid klockan två.

Annars då? Jag måste köpa nya vinterskor. Hade glömt bort att mina bästa läcker in och att de andra två paren är så vansinnigt fula/obekväma.

Inga kommentarer: