måndag, augusti 21, 2006

Konsert!

Vilken tur att man har vänner som gör precis det som man själv har tänkt att göra men inte kommit sig för... - Att boka konsertbiljetter till Red hot chili peppers konsert i Globen.
Satt tidigare för mig själv och tänkte memorera "21 augusti" eftersom biljetterna skulle släppas då. Försökte också boka in den 11 december som en konsertdag. När den här dagen väl kom så fanns allt annat än konserten i mitt huvud. Tills min kära vän undrade vad jag skulle göra den 11 december...
Tacka gud för att vänner finns!

Annars kan jag bara berätta att jag äntligen har fått skriva i dag! Kändes konstigt, ovant, skrämmande och ... alldeles alldeles UNDERBART! Jag är inte gjord för att sitta och klippa och klistra, så det så!
På onsdag blir det gurkreportage och innan det ska jag klara av en personintervju. Känns precis lagom ansträngande och lagom mycket.
Nästa vecka lär det bli värre när alla sommarextra har slutat. Då är det slut på den ljuva tiden. Då är det sju koppar kaffe om dagen och magsår till lunch.
Herregud vad jag älskar att vara journalist! Ha!

Inga kommentarer: