onsdag, april 13, 2016

Behöver nån som rullar ihop mig till en liten sushirulle

Massor att göra på jobbet i går. Tekniska problem och hundra samtal till tekniken. Arbetet fördröjt och mer stress. 
Till slut hemma och somnar efter att jag lyckats varva ner. 
Stressmardrömmar om zombies och att köra fel 14 gånger för att hitta vännerna. Vaknar med tjocka bihålor och huvudet bankar. Möts av mejl med "du har gjort fel, nu är han jättejättearg på oss" och efterföljande ångest trots att jag vet att alla gör fel ibland. 
Huvudvärk som smyger sig på och tryck över pannan. Börjar jobba tre timmar tidigare för att täcka upp. 
Migrännyans. 

Kan ingen bara svepa in mig i en filt och placera mig på soffan och mata mig med god mat samtidigt som jag blir strykt över pannan? Snälla?

1 kommentar:

Alice Foster sa...

Jag är här för att hjälpa dig lösa dina andliga och fysiska problem med hjälp av de förfäder krafter som jag verkligen ärvt från min farfar. Jag kan hjälpa dig att återförenas med ditt ex, återställa dina äktenskapsproblem, bota för HIV {AIDS} och alla typer av sjukdomar, jag kan också hjälpa dig att återfå din förlorade älskare och också kassera följande stavningar som skilsmässa, äktenskapspell, bindande staveform, sluta med fusk, skyddsform, hämnd och dödsstava. Du kan kontakta min e-post idag via: okosunhomeofsolution@gmail.com eller whatsapp +2348159058141