söndag, april 19, 2015

Åh en sån helg!

Det har varit 40-årsfirande av min äldsta syster, en jävla massa bilkörande (80 mil sisådär) och lika mycket cava! Syskonhäng och bus och kramar till alla syskonbarn. Vildmarkstunna hemma på en okänd människas gård och så red vi på islandshästar. Min hette Fifill som betyder maskros på isländska. Han var jättesnäll och jag var jättedålig på att rida. Men hallå, det var ju första gången någonsin. Trillade inte av iaf. Har nu träningsvärk överallt.

Det var träff med människor som jag inte sett på närmare tjugo år och jättegod mat. Sömn i alldeles för liten mängd bland alla gosedjur i systerdottern Irmas säng och så lite häng i båda systrars trädgårdar.
Under bilresan hem blev jag akuttrött och stannade vid en mack och sov i tjugo minuter. Skitbra knep för att undvika att somna bakom ratten.

Och nu är jag trött igen och kan inte skriva sammanhängande blogginlägg. Men det är lika bra för jag ska ändå stiga upp senast halv fem i morgon. 
Tjing tjong.

Inga kommentarer: