onsdag, maj 22, 2013

Nej men om man skulle ta och raka av sig alltihop?

Fan vad jag hatar mitt hår just nu. Mellanlängd. Lugg som är för kort för att fastna i tofsen. Lockar som bara blir värre och värre och numera typ aldrig går att få raka. Och om jag försöker ha lockigt blir det i kombination med längden att jag ser ut som tagen ur de tidiga Beverly Hills-avsnitten. Särskilt när det är lite för mycket urtunnat nedtill vilket leder till att topparna i nacken ställer sig utåt. Hej Brenda! Fan vad jag hatar mitt hår just nu.

En nödlösning. Flätad lugg, tofs i nacken. Och en trött jag.

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Haha!! Men det är ju precis JAG just nu! Flätad lugg eller satt åt sidan med X antal spännen och tofs, och sidecut på utväxt (som för övrigt blivit sjukt lockig?! Fattar ingenting.)

Matilda sa...

Börjar vi bli gamla? Är det hormoner som gör håret lockigt plötsligt? Hur som helst jävligt störande med hår på utväxt.