fredag, juni 11, 2021

Det är klart att det blev bättre

Jag sov. Jag åt. Jag ungicks med min kille och mitt barn. 
Sedan kom solen och jag var ledig och hade egentid. Och så klippte jag mig och färgade hår och ögonbryn och blev snyggare igen. Hittade sommarkläder i garderoben som jag glömt bort. 
Köpte en ny bikini och svindyr väska. Gick på promenad i grönskan. Bokade in dejt med vän. Drack en drink. Köpte rosévin. Målade naglarna och tog på örhängen trots att jag inte skulle någonstans. 
Och så sov jag lite till. Det blev bättre. Det blir bra. 

3 kommentarer:

Tove sa...

Åh vad skönt!

Hanna sa...

❤️

Theresa williams sa...

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, slutade han med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom men allt var förgäves, jag ville ha tillbaka honom så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningshanterare som kunde hjälpa mig att trycka en trollformel för att få honom tillbaka men jag är typen som aldrig trodde på stavning, jag hade inget annat val än att prova det, jag skickade ut stavningen och han berättade att det inte var några problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande under den andra dagen var det runt 16:00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom. Det var så vi började leva lyckligt tillsammans igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett problem med relationer, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e -postadress: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
1) Love Spells
2) lösning och botemedel mot all sjukdom
3) Växtbaserade botemedel mot någon sjukdom/sjukdom
4) Äktenskapsförtrollningar
5) Graviditet
6) Uppbrottsspells
7) Dödsförtrollning
8.) Du vill bli marknadsförd på ditt kontor
9) vill tillfredsställa din älskare
10) Lotteri
Kontakta den här underbara mannen om du har problem för en varaktig lösning
via {drogunduspellcaster@gmail.com}