torsdag, maj 12, 2016

Nån form av magi

Sömn och mat och flyt på jobbet. Jodå, det är tydligen allt som behövs för att tröttheten från häromdagen ska vara som bortblåst. 
I dag är det torsdag också och snart helg och Bob hund på Grönan. Och annars en helt oplanerad helg. Sedan blir det astidigt jobb med roliga arbetsuppgifter och konferens med övernattning och mer snortidigt jobb och sommarfest med jobbet. 
Sen vet jag inte riktigt hur jag jobbar i några veckor innan jag har min första semestervecka. Det ser jag väldigt väldigt mycket fram emot, om någon nu tvivlat på det. 

Och på mors dag ska jag och A och mamma och pappa och mormor och ena systerdottern åka till torpet och hänga. DET är jag väldigt väldigt pepp på. 
Har redan börjat fundera på projekt som jag tänkte dra igång då. Hoppas också att syrenerna blommar då när jag högst antagligen missar fruktträdsblomningen. Sånt bryr jag mig tydligen om nu, torpägare som jag är. Heh. 

Inga kommentarer: