måndag, mars 21, 2016

Vilket jävla skitslut

Bara för att jag var glad och nöjd och skrev fina ord innan helgen var över slutade det skitdåligt. 
Jag har fått urinvägsinfektion. Sån där riktigt illa där det gör vrålont att kissa och du är kissnödig hela tiden.
Har inte haft det sedan 2002 typ.

Tycker synd om mig själv. Och funderar på om jag för första gången som bosatt i Sverige igen ska behöva söka upp en vårdcentral. Hur funkat det ens nuförtiden?
Hoppas litervis citronvatten gör att det känns bättre redan i morgon.

2 kommentarer:

Jamie sa...

Jag får urinvägsinfektion minst en gång om året, drick en jävla massa tranbärsjuice... det brukar hjälpa ☺. Men passa dig, håller det i sig så uppsök läkare... jag försökte dricka bort det en gång men misslyckades så det gick ipp i njurarna och fan, jag har aldrig haft sådana magsmärtor förr.
Krya på dig, kram

Matilda sa...

Tack för tipset! Kram!