onsdag, mars 30, 2016

Har återuppstått!

Alltså fy fan. Jag hade glömt bort hur vidrigt det är att ha magsjuka, och då har jag ändå haft det flera gånger i vuxen ålder.
Jag hade inte bara problem att behålla maten, jag hade dessutom vrålont i magen, värk i varje led och feber. Kunde inte äta något vettigt förrän vid åtta på kvällen. Och då började hela kalaset vid klockan två natten till i går. 

I dag tänker jag vara frisk. Inte så frisk att jag går till jobbet ännu, herregud det här önskar man ju inte ens sin värsta fiende, men frisk så att jag ska äta bra och inte ha en bubblande mage så fort jag stoppar något i den. Okej magen, deal?!

2 kommentarer:

Matilda N sa...

Vet hur du känner dig, jag har tillbringat natten från kl 01-05 på toaletten.. Fy fan, har inte varit magsjuk på flera år så hade också glömt bort hur vidrigt det är.
Nu värker kroppen, huvudet och jag är livrädd att ens försöka äta. Hoppas på att vi båda är friska och krya imorgon!
Åländska hälsningar från den andra Matilda 🙂

Matilda sa...

Stackare!
Lider med dig. Tror jag fick min skit på Åland, så det verkar vara något som går. Krya på dig snabbt!