torsdag, juni 11, 2015

Sommarens schema

Jag tänkte mest bara ropa ut min glädje: Jag har fått sommarschema!
Utan att ha haft någon som helst möjlighet att planera mitt liv sedan jag började jobba i slutet av februari vet jag plötsligt när jag jobbar, var jag jobbar och när jag är ledig. HURRA!
Schemat i sig är ingen dröm, jobbar alla helger i juli utom den sista, men vad fan, sånt får man ta som sommarjobbare. Sen är jag i stället ledig väldigt väldigt många vardagar. Och veckan efter midsommar är jag ledig i en vecka och en dag! Rätt gött.

Kan också meddela att jag är webbredaktör hela sommaren. Ingen reporter alls. Känns faktiskt ganska roligt. Jobbar alla pass mellan 15-01.30 utom de två sista i augusti då jag jobbar 05-15.30. Så nu vet alla som vill se mig att lunch går bra typ alla dagar. 
Åh vad det är härligt att kunna planera lite!

Inga kommentarer: