torsdag, juni 05, 2014

Jobba och inte jobba

Det är en himla massa hattande fram och tillbaka med mitt jobb just nu. Jag tror inte att jag har jobbat en hel vecka med normala tider (8.30 till 16.30) sedan i april någon gång. En halv vecka kväll, inhopp som redigerare, valbevakning och kompledigt och redigerarkurs och filmkurs och ja. Så där pågår det. Den här veckan var jag ledig måndag, jobbade dag tisdag, kväll i går och kväll i dag och är redigerare i morgon.

Hur som helst så behöver jag därför hålla koll på schemat lite extra, så jag liksom vet när jag ska vara på jobbet. I går när jag kollade det möttes jag av en stor överraskning som jag hade glömt bort. Jag har tydligen sommarens första semestervecka redan nästa vecka! Hurra!

Herregud, jag gör ju inget annat än att vara ledig den här försommaren. I like.

Inga kommentarer: